Naxçıvanda fiziki imkanları məhdud şagirdlər distant təhsilə cəlb olunur
Ölkəmizdə, eləcə də muxtar respublikamızda təhsilin müasir tələblər səviyyəsində inkişaf etdirilməsi, illərdir ki, prioritet istiqamətlərdən birinə çevrilib. Sevindiricidir ki, sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin də təhsilə cəlb olunması və cəmiyyətə inteqrasiyası diqqətdə saxlanılıb.
Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyinin tabeliyində fəaliyyət göstərən Distant Təhsil Mərkəzinin yaradılmasında da əsas məqsəd məhdud fiziki imkanlıların, təhsil müəssisələrinə gələ bilməyən şagirdlərin ümumtəhsil proqramlarının evdə mənimsəməsini təmin etməkdir.
Bu günlərdə biz də həmin ünvana üz tutduq. Burada yaradılan şəraitlə bağlı Distant Təhsil Mərkəzinin təlim-tərbiyə işləri üzrə direktor müavini Aynurə İmamquliyeva bildirdi ki, distant təhsil uzaq məsafədən həyata keçirilən tədris prosesidir. Proses texniki vasitələr əsasında təşkil olunub. 2022-ci ildə Naxçıvan şəhər 2 nömrəli tam orta məktəbin binasında Distant Təhsil Mərkəzi üçün siniflər ayrılıb. Mərkəzdə, ümumilikdə, 7 yaşdan 18 yaşadək 27 şagird təhsil alır. Bu şagirdlər muxtar respublikanın müxtəlif bölgələrində yaşayırlar. Mərkəzdə 17 müəllim çalışır.
Mərkəzdə hər sinfə görə otaqlar, həmin otaqlarda kompüter, elektron lövhə, televizor qurğuları təşkil olunub. Distant təhsilin faydalarından danışan Aynurə xanım deyir ki, sağlamlıq imkanları məhdud uşaqlar bu vasitə ilə evlərində rahat təhsil ala bilirlər. Sağlamlıq imkanları məhdud uşaqlar da cəmiyyətimizin bir fərdidir. Onların da təhsil almaq hüquqları var. Biz də belə uşaqlara verilmiş hüquqlardan onların normal istifadə etmələrinə çalışırıq. İstəyirik ki, belə uşaqlar gələcəyin vətəndaşı kimi inkişaf etsinlər.
Burada təhsilə cəlb olunan fiziki imkanları məhdud şagirdlərlə də görüşdük. Culfa rayonunun Xanəgah kəndində yaşayan Kənan Məmmədovun 14 yaşı var: “Həmyaşıdlarım kimi məktəbə gedib təhsil almaq ən böyük arzum olub. Ancaq həmyaşıdlarımla birgə məktəbə gedə bilməsəm də, çox sevinirəm ki, bu gün təhsil ala bilirəm. Bunun üçün evdə hər cür şərait vardır. Demək olar ki, keçilən bütün dərslərdə iştirak edirəm. Müəllimlər dərslərimi yaxşı hazırlamağa böyük diqqət yetirirlər. Onların bizim üzərimizdəki zəhməti böyükdür. Mən də çalışıram ki, valideynlərim və müəllimlərimə verdiyim sözü tutub mənə göstərilən etimadı doğruldam”.
Kənanın valideyni Sevinc Məmmədova bildirdi ki, distant tədrisə cəlb olunduqdan sonra oğlumda xeyli irəliləyişlər müşahidə edir. Belə ki, o keçilən dərslərə həvəslə hazırlaşır. Bunun nəticəsində daha sərbəst danışmağı öyrənib. Distant təhsilin övladının həyatında böyük rol oynadığını bildirən Sevinc xanım indi gələcəyə daha ümidlə baxdığını dilə gətirir və yaradılmış şəraitə görə ailə üzvləri adından minnətdarlığını bildirir.
Bu sistemin muxtar respublikamızda tətbiqi sağlamlıq imkanları məhdud uşaqların təhsil almaq hüququnu təmin edib. Bu da məhdud fiziki imkanlıların valideynləri ilə yanaşı, həm də cəmiyyət tərəfindən təqdir olunur.
Bülbül Quliyeva