20 Yanvar 2018, Şənbə

 

  • 3-1.jpg
  • 3-2.jpg
  • 3-3.jpg
  • 3-4.jpg
  • 3-5.jpg
  • 3-6.jpg
  • 4-1.jpg
  • 4-2.jpg
  • 4-3.jpg
  • 4-4.jpg
  • 4-5.jpg
  • 4-6.jpg
  • 4-7.jpg
  • 4-8.jpg
  • 4-9.jpg
  • 4-10.jpg
  • 5-1.jpg
  • 5-2.jpg
  • 5-3.jpg
  • 5-4.jpg
  • 5-5.jpg
  • 5-6.jpg
  • 5-7.jpg
  • 5-8.jpg
  • 5-9.jpg
  • 5-10.jpg
  • 5-11.jpg
  • 5-12.jpg
  • 6-1.jpg
  • 6-2.jpg
  • 6-3.jpg
  • 6-4.jpg
  • 6-5.jpg
  • 6-6.jpg
  • 6-7.jpg
  • 6-8.jpg
  • 6-9.jpg
  • 6-10.jpg
  • 6-11.jpg
  • 6-12.jpg

 

ARXİV

Yanvar 2018
Be Ça Ç Ca C Ş B
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

 

 

LİNKLƏR

 

 

Naxçıvan Muxtar Respublikası Dövlət Sosial Müdafiə Fondu 2017-ci­ ilin noyabr ayında əmək pensiyalarının maliyyələşdirilməsini vaxtından əvvəl başa çatdırmışdır. Hesabat ayında fondun gəlirləri 5 milyon 785 min 420 manat həcmində yerinə yetirilmiş və proqnoz tapşırıqlara 129,2 faiz əməl ­olunmuşdur.
2017-ci ilin noyabr ayında “Əmək pensiyaları haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununa əsasən pensiya hüququ yaranmış 88 vətəndaşa əmək pensiyası təyin olunmuşdur. Yeni təyin edilən pensiyaçılardan 26-sı yaşa görə, 22-si əlilliyə görə, 40 nəfər isə ailə başçısını itirməyə görə əmək pensiyasına çıxmış vətəndaşlar olmuşdur. Bu dövrdə 1002 sosial sığorta şəhadətnaməsi sığortaedənlər vasitəsilə sığortaolunanlara ­çatdırılmışdır.

Naxçıvan Muxtar Respublikası Dövlət
Sosial Müdafiə Fondunun mətbuat xidməti

“Ali təhsil alıram, amma ixtisasım üzrə işləməyəcəyəm, əsas əlimdə diplomun olmasıdır”. Bəzi gənclərin dilindən bu ifadəni eşitməmiş olmazsınız. Universitetdə oxuduğum illərdə qrup yoldaşlarımın da bəzilərindən eşitdiyim bu cümlə məni həmişə düşündürürdü. Axı insan arxasınca getməyəcəyi bir sahəyə ömrünün 4-5 ilini boş yerə niyə sərf etsin ki?  

Bəzi valideynlərlə də söhbət zamanı başa düşdüm ki, gəncin ali məktəbdə necə təhsil alması, onun gələcəkdə hansı sahədə çalışacağı onların da bəzilərini maraqlandırmır. Baxmayaraq ki, valideynlər övladlarının ali təhsil alması üçün əllərindən gələni əsirgəmir, az qala aylıq gəlirlərini onların hazırlıq xərclərinə sərf edirlər. Valideynləri düşündürən məsələ övladlarının əlində diplomun olmasıdır. Məsələn, mən onların dilindən çox eşitmişəm ki, deyirlər, nə olur-olsun, övladımın əziyyət çəkməyinə imkan vermərəm. Amma mən dünyanı tutub qalası deyiləm, nə qədər ki, sağ-salamatam, bu uşağı oxutdurub əlinə bir kağız parçası verə bilsəydim, o dünyaya gözüaçıq getməzdim.
Hər hansı bir mövzuda valideynlərimizə qarşı çıxdığımızda eşitdiyimiz ilk cümlə “məni indi yox, valideyn olanda başa düşəcəksən” olur. Əslində, bir tərəfdən onların iradlarını qəbul etmək olar, haqlıdırlar da. Heç şübhəsiz, valideynlərimiz bizim yaxşı­lığımızı istəyirlər. Onları bizim gələcəyimiz düşündürür. Hər biri bizim yaxşı, firavan yaşamağımızı, çətinliklərdən mümkün qədər uzaq olmağımızı arzu edir. Bəs yaxşı, əgər belədirsə, onda niyə bizi yaxşı bərbər, xarrat, yaxud da dərzi olaraq yox, sənətini sevməyən müəllim, həkim, memar kimi görmək istəyirlər? Yoxsa diplomun bütün qapıları üzümüzə açacağı inamına qapılıblar?

Ardını oxu...

(Oçerk)

Azərbaycanın Milli Qəhrəmanı şəhid ­İbrahim Məmmədov haqqında hazırlayacağım yazıya başlayarkən 5 yaşlı nəvəm yazı masama yaxınlaşıb İbrahimin şəklini əlinə götürdü: – Baba, bu kimdir ki?
– Qəhrəmandır.
– Qəhrəman necə olur ki?
– Böyüyəndə bilərsən, – dedim və uşağın başa düşəcəyi qədər ona İbrahim Məmmədov haqqında məlumat verdim. İstəyirəm ki, onu tanımayan oxucularımıza da ərazi bütövlüyümüz uğrunda şəhidlik zirvəsinə ucalan qəhrəmanımız barədə danışım...
...Paytaxt Naxçıvan şəhərindəki Şəhidlər xiyabanının yanından tez-tez keçirəm. Burada öz əzizlərini ziyarət etməyə gələnləri hər gün görmək olar. Bu günlərdə yolum yenə xiyabana düşmüşdü. Şəhidlərimizin uyuduğu həmin məkana daxil olub bir qədər ətrafa nəzər saldım. Dalğın baxışları ilə gözlərini şəhid məzarlarına zilləmiş analar diqqətimi cəlb etdi.

Ardını oxu...

Hər hansı bir xalqın tarixi keçmişinin, xüsusən mənəvi mədəniyyətinin öyrənilməsində təqvimlə bağlı adətlər və mərasimlər mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Bunlar arasında qış adət və mərasimləri xüsusi yer tutur.
Çillə gecəsi qışın başlandığı gün kimi qeyd olunur, dekabrın 20-nə, yaxud 21-nə təsadüf edir. Çillə gecəsinə gələn yola qısa nəzər salsaq görərik ki, əslində, qışa ilk hazırlıq tədbirləri el arasında “Qoçqarışan” (oktyabr ayına təsadüf edir) deyilən vaxtdan başlayır. Havalar yavaş-yavaş soyuyur, uca dağlara ilk qar ­düşür. Bu, “Qoç boranı” adlanır. Hazırda “Qoçqarışan” nənə-babalarımızın vaxtındakı kimi çox geniş şəkildə, təntənə ilə qeyd edilməsə də, bəzi yerlərdə yenə də həmin gün əvvəlcədən seçilmiş və müəyyənləşmiş qoçlar bəzədilir və sürüyə buraxılır. Camaat çobanın görüşünə gedir, o isə çələvərdə – daş üstündə bişirdiyi fətirlə onları qarşılayır. Qoçları bəsləyən çobanlara hədiyyələr verilir. Qoçun bu dövrdə sürüyə qatılması dölün yazın əvvəllərində başlanmasına səbəb olur, doğulmuş quzular şaxta və borana düşmür. Onların ağzı ota dəyənə, yəni ot yeyənə qədər isə hər tərəf yaşıllığa bürünür.
Hələ də bəzi kəndlərimizdə “Qoçqarışan”da qışın necə olacağını təyin etmək adəti də qalır. Bu zaman qoç sürüdən kənarda saxlanılır və müşahidə aparılır: əgər sürüdən ağ qoyun ayrılıb gəlsə, qış qarlı, ala qoyun gəlsə, az qarlı, qara qoyun gəlsə, qarsız olacaq inamı vardır.

Ardını oxu...

İnsan orqanizmi üçün bir çox faydaları ilə diqqəti cəlb edən çayın ən maraqlı xüsusiyyətlərindən biri də ondan ibarətdir ki, o, bir çox xalqların mətbəxinə daxil olaraq, adi qida məhsulu və ya içki kimi bu mətbəxin çərçivəsində qalmayıb. Əksinə özü ilə nə isə canlı bir nəfəs, ruh gətirib və məhz bu ruhun sayəsində həmin xalqların mədəniyyəti bir sıra yeni ənənə və mərasimlərlə zənginləşib. Çay insanların şüurunda da yer alaraq həyatımızın bir hissəsinə çevrilib. Belə ki, çay içməyə öyrəşən xalqlar həmin içkidən məhrum olmağı təsəvvür belə, edə bilmirlər. Azərbaycan xalqı da onlardan biridir. Belə ki, çayın bir o qədər də populyar olmadığı ölkələrə səyahətə gedərkən hər bir azərbaycanlı çox tez bir zamanda həmin boşluğu hiss edir. 

Bunun başlıca səbəbini insanın süfrə psixologiyasındakı dəyişikliklərlə izah etmək olar. Bu amil çox böyük əhəmiyyətə malikdir və bir sıra məqamlarda özünü qabarıq şəkildə göstərir. Məsələn, Avropada bizə şirin çay gətirildikdə özümüzü narahat hiss edirik, çünki öz Vətənimizdə çayı qənd və ya mürəbbə ilə içməyə vərdiş etmişik. Şirin çayı isə yalnız səhər yeməyi zamanı içirik. Bu ətirli içkini tələsmədən içməyə və bundan zövq almağa alışmışıq. Elə buna görə də süfrələrimizdə çay içmək artıq uzun zamanlardan bəri ənənəyə çevrilib. Çay süfrəsi hər zaman səmimi bir atmosfer yaradaraq insanları bir-birinə yaxınlaşdırır, yadları dostlaşdırır.

Ardını oxu...

QƏZETİN BUGÜNKÜ NÖMRƏSİ

6274046
Bu gün
Dünən
Bu həftə
Bu ay
Cəmi
4961
17719
96100
324349
6274046

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter