16 Avqust 2018, Cümə axşamı

 

  • 3-1.jpg
  • 3-2.jpg
  • 3-3.jpg
  • 3-4.jpg
  • 3-5.jpg
  • 3-6.jpg
  • 4-1.jpg
  • 4-2.jpg
  • 4-3.jpg
  • 4-4.jpg
  • 4-5.jpg
  • 4-6.jpg
  • 4-7.jpg
  • 4-8.jpg
  • 4-9.jpg
  • 4-10.jpg
  • 5-1.jpg
  • 5-2.jpg
  • 5-3.jpg
  • 5-4.jpg
  • 5-5.jpg
  • 5-6.jpg
  • 5-7.jpg
  • 5-8.jpg
  • 5-9.jpg
  • 5-10.jpg
  • 5-11.jpg
  • 5-12.jpg
  • 6-1.jpg
  • 6-2.jpg
  • 6-3.jpg
  • 6-4.jpg
  • 6-5.jpg
  • 6-6.jpg
  • 6-7.jpg
  • 6-8.jpg
  • 6-9.jpg
  • 6-10.jpg
  • 6-11.jpg
  • 6-12.jpg

 

ARXİV

Avqust 2018
Be Ça Ç Ca C Ş B
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

 

 

LİNKLƏR

 

 

Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyi və Heydər Əliyev Uşaq-Gənclər Yaradıcılıq Mərkəzinin təşkilatçılığı ilə AMEA Naxçıvan Bölməsi Bioresurslar İnstitutunun Nəbatat bağında mərkəzin rəsm dərnəyi üzvlərinin iştirakı ilə etüd dərsi keçilib.
5 iyun – Ətraf Mühitin Mühafizəsi Günü ilə bağlı keçirilən tədbirdə Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyinin əməkdaşı Rasim Rüstəmov və Heydər Əliyev Uşaq-Gənclər Yaradıcılıq Mərkəzinin direktoru Namiq Novruzov çıxış edərək bildiriblər ki, dərsin keçilməsində əsas məqsəd yeniyetmə və gənc­lərin ekoloji maarifləndirilməsi, onların asudə vaxtlarının səmərəli təşkili və təbiət qoynunda rəsm əsərləri çəkmək vərdişlərinə yiyələnməkdir.
Tədbirdə mərkəzin şöbə müdiri, Naxçıvan Muxtar Respublikasının Əməkdar rəssamı ­Səyyad Bayramov bildirib ki, mərkəzin yeniyetmə və gənclərinin iştirakı ilə təbiət qoynunda etüd dərsi ilk dəfədir, keçilir. Onların təbiətin gözəlliklərini həvəslə tabloda əks etdirmələrindən görünür ki, belə dərslər yeniyetmə və uşaqların maariflənməsində, təbiətə xoş münasibətində əhəmiyyətli rol oynayır.
Qeyd edək ki, etüd dərsdə 27 istedadlı uşaq və yeniyetmə iştirak edib. Sonra mərkəzin rəsm dərnəyinin üzvləri fərdi qaydada təbiət mənzərələrinin rəsmlərini çəkiblər.

 G.TAHİROVA

QƏZETİN BUGÜNKÜ NÖMRƏSİ

2880368
Bu gün
Dünən
Bu həftə
Bu ay
Cəmi
1153
4351
14057
67062
2880368

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter