27 May 2018, Bazar

 

  • 3-1.jpg
  • 3-2.jpg
  • 3-3.jpg
  • 3-4.jpg
  • 3-5.jpg
  • 3-6.jpg
  • 4-1.jpg
  • 4-2.jpg
  • 4-3.jpg
  • 4-4.jpg
  • 4-5.jpg
  • 4-6.jpg
  • 4-7.jpg
  • 4-8.jpg
  • 4-9.jpg
  • 4-10.jpg
  • 5-1.jpg
  • 5-2.jpg
  • 5-3.jpg
  • 5-4.jpg
  • 5-5.jpg
  • 5-6.jpg
  • 5-7.jpg
  • 5-8.jpg
  • 5-9.jpg
  • 5-10.jpg
  • 5-11.jpg
  • 5-12.jpg
  • 6-1.jpg
  • 6-2.jpg
  • 6-3.jpg
  • 6-4.jpg
  • 6-5.jpg
  • 6-6.jpg
  • 6-7.jpg
  • 6-8.jpg
  • 6-9.jpg
  • 6-10.jpg
  • 6-11.jpg
  • 6-12.jpg

 

ARXİV

May 2018
Be Ça Ç Ca C Ş B
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

 

 

LİNKLƏR

 

 

Tədbirdə bölmənin sədri, akademik İsmayıl Hacıyev çıxış edərək bildirib ki, Naxçıvan ərazisində “Kitabi-Dədə Qorqud” dastanındakı çoxsaylı yer-yurd adları bu regionun qədim Oğuz yurdu, Azərbaycan torpağı olduğunu bir daha təsdiq edir.
Vurğulanıb ki, Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisi Sədrinin 2015-ci il 25 iyul tarixli Sərəncamı ilə “Kitabi-Dədə Qorqud”un alman dilində ilk tərcüməsi və nəşrinin 200 illiyinin Naxçıvan Muxtar Respublikasında qeyd edilməsi ilə bağlı təsdiq edilən Tədbirlər Planı”na əsasən əhəmiyyətli tədbirlər həyata keçirilib. 2016-cı ildə bölmədə yaradılan işçi qrupu tərəfindən “Dədə Qorqud yurdu – Naxçıvan” tarixi-coğrafi və etnoqrafik atlas”ın hazırlanması da bu istiqamətdə görülən işlərin uğurlu davamıdır.
Diqqətə çatdırılıb ki, atlasda Azərbaycan xalq ədəbiyyatının ən qədim yazılı abidəsi olan “Kitabi-Dədə Qorqud” dastanlarının Naxçıvanla bağlılığı araşdırılıb, bu bölgə ilə bağlı adıçəkilən yer adlarının coğrafi xəritəsi verilib.
Qeyd olunub ki, atlas iki bölmədən ibarətdir. Birinci bölmədə tarixi­-coğrafi, ikinci bölmədə isə etnoqrafik atlas əksini tapıb. Azərbaycan, ingilis və rus dillərində olan atlasa 51 tarixi­-coğrafi söz, 239 ifadə və deyimi özündə əks etdirən xəritələr daxil edilib.
Tədbirdə bölmənin Əlyazmalar Fondunun direktoru, filologiya üzrə elmlər doktoru Fərman Xəlilov, İncəsənət, Dil və Ədəbiyyat İnstitutunun Folklorşünaslıq şöbəsinin müdiri, filologiya üzrə fəlsəfə doktoru Elxan Məmmədov və Tarix, Etno­qrafiya və Arxeologiya İnstitutunun Etnoqrafiya şöbəsinin müdiri, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent Asəf Orucov çıxış edərək yeni nəşrin əhəmiyyətindən bəhs ediblər.

AMEA Naxçıvan Bölməsinin
İnformasiya şöbəsi

Aprelin 22-də Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyinin və “İstedad – XXI əsr” kurslarının təşkilatçılığı ilə muxtar respublikanın ümumtəhsil məktəblərinin V-XI sinif şagirdləri üçün test-sınaq imtahanı ­keçirilib.
Ənənəvi olaraq təşkil edilən belə imtahanlarda məqsəd şagirdlərin biliklərinin yoxlanılması və elmlərə marağının artırılması, ali və orta ixtisas məktəblərinə qəbul imtahanlarına hazırlıqdır.
İmtahanda şagirdlərə V-VIII siniflər üçün səkkiz fənn olmaqla, 70-100, IX-XI siniflər üçün isə dörd qrup üzrə beş fəndən 125 sual təqdim edilib. Bütün məktəblər üçün eyni vaxtda – səhər saat 930-da başlayan imtahanda şagirdlərə öz bilik və bacarıqlarını nümayiş etdirmək üçün hərtərəfli şərait yaradılıb. Sualların cavablandırılması üçün V-VIII sinif şagirdlərinə 2 saat yarım, IX-XI sinif şagirdlərinə isə 3 saat vaxt ayrılıb.
Məlumat üçün bildirək ki, muxtar respublikanın bütün ümumtəhsil məktəbləri şagirdlərinin iştirak etdiyi test-sınaq imtahanında onlara iş nömrəsi verilib və kodlaşma aparılıb. Nəticələri həmin iş nömrəsi vasitəsilə ­www.istedad21.com saytından öyrənmək mümkün olacaq.

 Güntac ŞAHMƏMMƏDLİ

Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunda muxtar respublikanın qabaqcıl müəllimlərinin və uşaq bağçaları əməkdaşlarının iştirakı ilə keçirilən konfransın plenar iclasını institutun rektoru, AMEA-nın müxbir üzvü Oruc Həsənli açıb.

O, təhsil kurikulumlarının tədrisə tətbiqinin əhəmiyyətindən bəhs edərək bildirib ki, artıq öz bəhrələrini verməkdə olan fənn kurikulumları muxtar respublikanın bütün tam orta məktəblərində yeni metod kimi tətbiq edilir. Bunun üçün fənn müəllimləri və muxtar respublikanın uşaq bağçalarında çalışan tərbiyəçi və müəllimlər üçün kurslar təşkil edilir.
Plenar iclasda institutun Kurikulum mərkəzinin müdiri Tamara Baxşəliyevanın “Uşaq şəxsiyyəti formalaşdırılmasında kiçik qruplarla işin əhəmiyyəti”, Naxçıvan Qarnizonu tam orta məktəbinin ibtidai sinif müəllimi Gülxarə Tarverdiyevanın “İbtidai siniflərdə riyaziyyat fənnindən “Dördbucaqlılar” mövzusunda dərs nümunəsi”, Naxçıvan şəhərindəki 14 nömrəli tam orta məktəbin müəllimi, Naxçıvan Muxtar Respublikasının Əməkdar müəllimi İmmi Hüseynovanın “Azərbaycan tarixi fənnindən “Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin sosial-iqtisadi və mədəni tədbirləri” mövzusunda dərs nümunəsi”, Naxçıvan şəhər 5 nömrəli uşaq bağçasının müəllimi Cəmilə Hüseynovanın “Məktəbəqədər müəssisələrdə kurikulumların tətbiqi yolları”, Ordubad rayonunun Dəstə kənd tam orta məktəbinin müəllimi Hüseynəli Bağırovun “Azərbaycan tarixi dərslərində fənlərarası inteqrasiya” və başqa mövzularda məruzələr dinlənilib.

Ardını oxu...

Muxtar respublikamızda təhsilə qayğı, onun maddi-texniki bazasının möhkəmləndirilməsi prioritet məsələdir. 2018-ci ilin ötən dövründə Culfa rayon Dizə və Şərur rayon Ərəbyengicə kənd tam orta məktəblərinin yeni binası istifadəyə verilmiş, Naxçıvan şəhər 6 nömrəli tam orta məktəbdə isə tikinti işləri başa çatdırılmışdır. Muxtar respublikanın ümumtəhsil məktəbləri ilə Naxçıvan şəhərində yerləşən muzeylər arasında 4, AMEA Naxçıvan Bölməsi ilə 4 və Ekoloji Tərbiyə Mərkəzi ilə 2 interaktiv dərs keçilmişdir. Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası Naxçıvan Bölməsinin, Naxçıvan Dövlət Universitetinin, “Naxçıvan” Universitetinin, Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun və orta ixtisas təhsili müəssisələrinin elmi dərəcəli müəllimləri tərəfindən ümumtəhsil məktəblərində 617 saat nümunəvi dərs tədris olunmuşdur. Məktəblilərin fənn olimpiadasının rayon mərhələsində 652 şagird iştirak etmiş, onlardan 226-sı respublika mərhələsinin yarımfinalında təmsil olunmaq hüququ qazanmışdır.

Ardını oxu...

AMEA Naxçıvan Bölməsində fəaliyyət göstərən Heydər Əliyev lektoriyаsının növbəti, sayca ­ 78-ci məşğələsi “Ümummilli lider Heydər Əliyev və Azərbaycan Respublikasının təbiəti” mövzusuna həsr olunub.
Tədbirdə bölmənin sədri, akademik İsmayıl Hacıyev ulu öndər Heydər Əliyevin Azərbaycan təbiətinə daim xüsusi önəm verdiyini söyləyib. O, dahi şəxsiyyətin ətraf mühitin mühafizəsi, ondan səmərəli istifadə edilməsi üçün müxtəlif illərdə qəbul etdiyi qanun və qərarlardan, görkəmli dövlət xadiminin təşəbbüsü ilə ölkəmizdə qoruq və yasaqlıqların yaradılmasının əhəmiyyətindən danışıb.

Ardını oxu...

QƏZETİN BUGÜNKÜ NÖMRƏSİ

2484015
Bu gün
Dünən
Bu həftə
Bu ay
Cəmi
3336
4918
43637
179843
2484015

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter