25 Fevral 2018, Bazar

 

  • 3-1.jpg
  • 3-2.jpg
  • 3-3.jpg
  • 3-4.jpg
  • 3-5.jpg
  • 3-6.jpg
  • 4-1.jpg
  • 4-2.jpg
  • 4-3.jpg
  • 4-4.jpg
  • 4-5.jpg
  • 4-6.jpg
  • 4-7.jpg
  • 4-8.jpg
  • 4-9.jpg
  • 4-10.jpg
  • 5-1.jpg
  • 5-2.jpg
  • 5-3.jpg
  • 5-4.jpg
  • 5-5.jpg
  • 5-6.jpg
  • 5-7.jpg
  • 5-8.jpg
  • 5-9.jpg
  • 5-10.jpg
  • 5-11.jpg
  • 5-12.jpg
  • 6-1.jpg
  • 6-2.jpg
  • 6-3.jpg
  • 6-4.jpg
  • 6-5.jpg
  • 6-6.jpg
  • 6-7.jpg
  • 6-8.jpg
  • 6-9.jpg
  • 6-10.jpg
  • 6-11.jpg
  • 6-12.jpg

 

ARXİV

Fevral 2018
Be Ça Ç Ca C Ş B
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 1 2 3 4

 

 

LİNKLƏR

 

 

“İnteraktiv açıq dərs” layihəsi çərçivəsində AMEA Naxçıvan Bölməsi və Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyinin birgə təşkilatçılığı ilə bölmədə muxtar respublikanın ümumtəhsil məktəbləri arasında cari ilin ilk açıq dərsi təşkil olunub.
Bölmənin Tarix, Etnoqrafiya və Arxeologiya İnstitutunun Yeni və ən yeni tarix şöbəsinin aparıcı elmi işçisi, tarix üzrə fəlsəfə doktoru Musa Quliyevin “Azərbaycanda xanlıqların yaranması: Naxçıvan xanlığı” mövzusunda keçdiyi dərsdə şagirdlərə Azərbaycan xanlıqları arasında özünəməxsus yeri olan Naxçıvan xanlığının yaranması, ərazi bölgüsü, idarə sistemi, dövlət atributları, ordu quruculuğu, diplomatik münasibətləri və Türkmənçay müqaviləsi haqqında geniş məlumat verilib. Bildirilib ki, Naxçıvan xanlığının əsası Nadir şah Əfşarın ölümündən sonra 1747-ci ildə Kəngərli tayfasından olan Heydərqulu xan tərəfindən qoyulub. Tədqiqatçı-alim Naxçıvan xanlığının ərazisi 1747-1797-ci illərdə 9428,7 kvadratkilometr, 1798-1828-ci illərdə isə 4642, 83 kvadratkilometr olduğunu deyib.

Ardını oxu...

Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisi Sədrinin 2017-ci il 28 avqust tarixli “Oxunması zəruri olan kitablar” haqqında Sərəncamından irəli gələn vəzifələrin icrası məqsədilə ümumtəhsil məktəblərinin şagirdləri və Naxçıvan Dövlət Texniki Kollecinin tələbələri arasında bilik yarışının final mərhələsi keçirilib.
Bu il 17-19 yanvar tarixlərdə keçirilmiş 1-ci mərhələdə 154 komandada 770 şagird iştirak edib. Onlardan 13 komanda muxtar respublika mərhələsinə vəsiqə qazanıb.
Qeyd edək ki, 13 komandada hər birində 5 nəfər olmaqla, ümumilikdə, 65 şagird mübarizə aparıb. Onlar oxunması zəruri olan kitablarla bağlı müxtəlif suallara cavab veriblər. Final mərhələsinin 1-ci turundan keçən komandalar 2-ci tura vəsiqə qazanıb.
5 nəfərdən ibarət münsiflər heyətinin qərarı ilə Sədərək rayonu həvəsləndirici, Culfa rayonu III, Şərur rayonu II, Naxçıvan Dövlət Texniki Kollecinin komandası isə I yerlərə layiq görülüblər.
Naxçıvan Muxtar Respublikasının təhsil naziri Məmməd Qəribov tədbirdə çıxış edərək Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisi Sədrinin 2017-ci il 28 avqust tarixli Sərəncamının əhəmiyyətindən, həmin Siyahıya daxil edilən kitabların təbliği istiqamətində görülən işlərdən danışıb.

Ardını oxu...

Naxçıvan Dövlət Universitetində Distant təhsilin əsasnaməsinin müzakirəsinə həsr olunan yığıncaq keçirilib.
Universitetin rektoru, AMEA-nın müxbir üzvü Saleh Məhərrəmov ilk öncə Naxçıvan Muxtar Respublikasının Azərbaycan regionlarının investisiya reytinqinin lideri olmasının mühüm əlamətdar hadisə olduğunu qeyd edib, bunun muxtar respublikada ümummilli lider Heydər Əliyev ideyalarına sədaqətin bəhrəsi olduğunu vurğulayıb. Muxtar respublikada ali təhsil sahəsində qazanılan uğurlardan bəhs edən rektor universitetdə distant təhsili həyata keçirmək üçün xarici tələbələrlə iş üzrə dekanlıq nəzdində yaradılan Distant Təhsil Mərkəzi haqqında məlumat verib. Qeyd edilib ki, universitetdə distant təhsil Koreyanın KOİCA şirkəti ilə birgə həyata keçirilən “Elektron təhsil şəbəkəsi və rəqəmsal multimedia infrastrukturunun yaradılması” layihəsi çərçivəsində 2015-ci ildə istifadəyə verilən nsu.edu.az portalı üzərindən həyata keçirilir. İlkin mərhələdə Beynəlxalq əlaqələr və xarici dillər fakültəsinin xarici dil müəllimliyi (ingilis, alman, fransız, rus) ixtisasına tələbə qəbulu həyata keçirməyi planlaşdırılan distant təhsil əcnəbi tələbələrin qəbulu ilə fəaliyyətə başlayır.
Rektor sonda elmi-tədqiqat işlərinə, xaricdə və yerli mətbuatda dərc olunan məqalələrin ümumi sayına, ümumiyyətlə, elmdə göstərdikləri xidmətlərə görə bir qrup alimə “İlin alimi” adını və pul mükafatı təqdim edib. “İlin alimi” mükafatı müxtəlif elm sahələri üzrə verilib. Humanitar elmlər üzrə Pedaqogika kafedrasının dosenti, pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru Vahid Rzayev, Memarlıq kafedrasının müdiri, memarlıq üzrə fəlsəfə doktoru Gülnarə Qənbərova, İctimai elmlər üzrə iqtisad elmləri doktoru, professor Nazim Əhmədov bu adla təltif olunublar.

Səadət ƏLİYEVA

Təhsil sağlam cəmiyyətin formalaşmasında başlıca amildir. Ümummilli lider Heydər Əliyevin “Təhsil millətin gələcəyidir” müdrik kəlamında da ifadə edildiyi kimi təhsil olmadan inkişaf mümkün deyil.
Müasir texnologiyaların təhsilə tətbiqi nəticəsində “Distant təhsil”, “Elektron imtahan”, “Elektron test” kimi yeni üsullar yaradılıb. Bu üsullardan istifadə öz nəticələrini göstərib. Fərəhli haldır ki, bu gün Naxçıvan Dövlət Universitetində də müasir təhsil texnologiyalarından səmərəli istifadə olunur. Ötən günlərdə Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisinin Sədri cənab Vasif Talıbovun iştirakı ilə universitetin Distant Təhsil Mərkəzinin istifadəyə verilməsi, ölkəmizin ali təhsil müəssisələri arasında ilk dəfə burada distant təhsilin tətbiqinə başlanılması ali təhsil ocağının dünya təhsil sisteminə inteqrasiyasını daha da sürətləndirmək, təhsilin səviyyəsini yüksəltmək baxımından mühüm əhəmiyyət kəsb edir.

Ardını oxu...

Ötən ilin sentyabr ayında Türkiyənin Çankırı Karatekin Universitetində bir semestrlik təhsil almaq üçün göndərilən 15 tələbə semestri uğurla başa vuraraq Naxçıvana qayıdıb. Bu münasibətlə keçirilən tədbirdə çıxış edən ali təhsil ocağının rektoru, AMEA-nın müxbir üzvü Saleh Məhərrəmov universitetin beynəlxalq əlaqələr sahəsində qazandığı uğurlara toxunaraq bu istiqamətdə həyata keçirilən əhəmiyyətli layihələrdən danışıb.
“Dövlət dəstəyi hesabına milli təhsil sistemimiz günü-gündən inkişaf edir”, – deyən rektor ali təhsil ocağının Bolonya bəyannaməsinin müddəalarına müvafiq olaraq tələbə və müəllimlərin akademik mobilliyinin əsas götürdüyünü və bu istiqamətdə tələbə mübadiləsini davam etdirdiyini diqqətə çatdırıb. Vurğulanıb ki, artıq müvafiq ixtisaslar üzrə tələbələr ­seçilib və bir semestr təhsil almaq üçün 4 tələbənin Şota Rustaveli adına Batumi Dövlət Universitetinə, 3 tələbənin isə Penza Dövlət Universitetinə göndərilməsi planlaşdırılır.

Ardını oxu...

QƏZETİN BUGÜNKÜ NÖMRƏSİ

6923048
Bu gün
Dünən
Bu həftə
Bu ay
Cəmi
11471
20122
127768
459786
6923048

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter