24 İyul 2019, Çərşənbə

 

ARXİV

İyul 2019
Be Ça Ç Ca C Ş B
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

 

 

LİNKLƏR

 

 

Muxtar respublikamızda hər il 600-dən çox bal toplayaraq tələbə adını qazanan məzunların sayının artması dövlətimiz tərəfindən təhsilə göstərilən diqqət və qayğının nəticəsidir. Bugünkü yazımız bu il ali məktəblərə qəbul imtahanlarında yüksək bal toplamış Culfa rayon məktəblərinin məzunları haqqındadır.
Səmanə İmanova rayonun Mahmud Zeynalov adına Ərəzin kənd tam orta məktəbini bitirib. O deyir ki, sınaqlarda yaxşı bal toplayır, özümə güvənir və çox çalışırdım. Səmanə birinci mərhələdə III qrup üzrə 651 bal toplayıb. O, Naxçıvan Dövlət Universitetində Hüquqşünaslıq ixtisası üzrə ali təhsil alıb gələcəkdə hüquqşünas olmaq arzusundadır. Səmanə deyir: – Hərənin uşaqlıqdan bir arzusu olur və mənim də ən böyük arzum hüquqşünas olmaqdır. İstər oxuduğun müddətdə, istərsə də həyatda uğur qazanmaq üçün səbirli və çalışqan olmaq əsas şərtdir. Yalnız oxumaq istəyən, gələcəyi haqqında düşünən, istedadlı, bilikli insan öz yolunu doğru seçə bilər. Ancaq demək istəyirəm ki, qazandığım bu uğura görə valideynlərimə və müəllimlərimə borcluyam.
Çox istəyirəm ki, gələcəkdə yaxşı təhsil alıb, peşəkar bir kadr kimi yetişim. Bunun üçün seçdiyim ali təhsil ocağında hər cür şərait var. Sevindirici haldır ki, bu gün muxtar respublikamızda yüksək biliyə malik olan gənclər özləri üçün yaxşı iş tapa və xoşbəxt gələcəklərini təmin edə bilirlər. Mən də gələcəkdə belə ­bacarıqlı, peşəkar gənclər sırasında olacağıma inanıram.

Ardını oxu...

Gürcüstanın Kutaisi şəhərində Erasmus+ proqramı çərçivəsində Gürcüstanın Akaki Tsereteli Dövlət Universitetinin kordinatorluğu ilə reallaşdırılan Ombudsman vəzifəsi yaratmaqla tələbələrin təmsili təyin olunması – AESOP layihəsinin yekun iclası keçirilib.
İki gün davam edən təlimdə “Naxçıvan” Universitetinin Tədris və tərbiyə işləri üzrə prorektoru Hüseyn Bağırsoylu, Beynəlxalq əlaqələr şöbəsinin müdiri, layihə meneceri Rəcəb Cəfərli və Tədris şöbəsinin müdiri Anar Abuzərli təmsil ediblər.
Tədbirdə Akaki Tsereteli Dövlət Universitetinin rektoru George Gavtadze, Xəzər Universitetinin İnkişaf departamentinin direktoru Raziyə İsayeva və Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin əməkdaşları çıxış ediblər. Daha sonra 6 Avropa və 4 yerli universitetin hesabatları dinlənilib, layihənin icrası ilə bağlı slayd təqdim edilib.

Seyfur Hacımuradov

İllər ayları, aylar həftələri, həftələr isə günləri əvəz edir. Bu gün birinci sinfə yola saldığımız övladlarımız göz açıb yumana kimi bir də görürük ki, artıq 11-ci sinfi bitirib, tələbə adını qazanmağa çalışırlar. Bu il də minlərlə abituriyent ali təhsil ocaqlarında oxumaq, ixtisaslı kadr olub gələcəkdə Vətəninə layiq biri kimi yetişmək üçün imtahanlarda iştirak etdi. Onlardan bir çoxu yüksək bal toplayaraq uğur qazandı. Minlərlə tələbənin ailəsində sevinc hissləri yaşandı. Valideynlər övladları ilə qürur duydular, keçirdikləri həyəcan, intizar artıq geridə qaldı. Hər il olduğu kimi, bu il də qəbul imtahanlarındakı nəticələri ilə muxtar respublikamızda təhsilin yüksək səviyyədə olduğunu sübuta yetirən, öz uğurları ilə hər birimizi sevindirən gənc­lərimizlə həmsöhbət oluruq.
Müsahiblərimiz Sədərək rayonunun təhsil ocaqlarının müvəffəqiyyət qazanan məzunlarıdır. Birinci qrupda yüksək nəticə göstərərək 546 bal toplayan Sədərək kənd 1 nömrəli tam orta məktəbin məzunu Arzu Adnalı deyir:
– Muxtar respublikamızda gənclərin yüksək səviyyədə təhsil alması üçün hər cür şərait mövcuddur. Doğma diyarımızda hər il yeni məktəb binaları inşa olunur, onlar müasir texnologiyalarla təmin edilirlər. Hər birimiz fəxr edir, qürur hissi keçiririk ki, son illərdə rayonumuzda da təhsil müəssisələri tikilərək və ya əsaslı şəkildə yenidən qurularaq istifadəyə verilib. Təhsil aldığım 1 nömrəli tam orta məktəb də bunlardan biridir. Məktəbdə yeniyetmə və gənclərin hərtərəfli təhsil alması üçün hər cür şərait mövcuddur. Təbii ki, belə təhsil ocaqlarını bitirən məzunun ali məktəbə qəbul olması heç də çətin deyil. Mən də yaradılan imkanlardan istifadə edərək orta məktəb illərində bilik yarışmalarında, fənn olimpiadalarında fəal iştirak etmişəm, həmişə də nəticələrim yüksək olub. Bütün bunlar təhsilimi ali məktəbdə davam etdirmək arzumun gerçəkləşməsi üçün möhkəm təməl yaradıb. Ali məktəblərə keçirilən qəbul imtahanlarında yüksək nəticə göstərməyim də bunu bir daha təsdiq edir.

Ardını oxu...

Muxtar respublikamızda bütün sahələrdə, xüsusilə də təhsil sahəsində mütəxəssislərin informasiya-kommunikasiya texnologiyaları ilə işləmək və onlardan düzgün istifadə etmək bacarıqlarının yaxşılaşdırılmasına böyük önəm verilir.
Bu istiqamətdə həyata keçirilən tədbirlər çərçivəsində Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyi yay tətili günlərində ümumtəhsil məktəblərində çalışan müəllimlər üçün peşə məktəblərində elektron lövhə istifadəçisi və kompüter istifadəçisi ixtisasartırma kursları təşkil edib. Şərur və Ordubad Texniki Peşə və Sürücülük məktəblərində və Naxçıvan Şəhər Peşə Liseyində təşkil olunan kurslara muxtar respublika ümumtəhsil məktəblərində çalışan müəllimlərdən 73-ü elektron lövhə, 63-ü isə kompüter istifadəçisi olmaqla, ümumilikdə, 6 qrup üzrə 136 müəllim cəlb edilib.
Naxçıvan Muxtar Respublikası Nazirlər Kabinetinin 25 avqust 2016-cı il tarixli Qərarı ilə təsdiq olunmuş Tədris Planına əsasən elektron lövhə istifadəçisi kursu bir ay, kompüter istifadəçisi kursu isə iki ay müddətinə tədris olunur. Kurs müddətində müəllimlərə kompüter texnologiyasının əsasları, İKT proqramları, tətbiqi proqramlar, eləcə də “Smart Notebook” proqramı öyrədiləcəkdir.

Ardını oxu...

Böyük Azərbaycan maarifçisi, pedaqoq, şair-publisist Məhəmməd Tağı Sidqi Ordubadda “Əxtər”, Naxçıvanda isə “Tərbiyə” məktəbini təsis etmiş, xalq müəllimi kimi şöhrət qazanmış, ədəbi-­mədəni tədbirlərin əsas təşkilatçılarından olmuşdur. Xalqın maariflənməsi üçün elmin, məktəbin əhəmiyyətini dərk edən böyük mütəfəkkirimiz uşaqların məktəbə cəlbi üçün çox çalışmışdır. Onun “Oxunması zəruri olan kitabların Siyahısı”na daxil olan “Məktəb hekayələri” kitabında məktəbin, elmin əhəmiyyətindən, ədəbli olmağın, yalançılıq və qorxaqlıqdan uzaq olmağın yollarından geniş bəhs edilmişdir. Sidqi öz hekayələrində insanın əvvəlinci vəzifəsinin elm təhsil etmək olduğunu göstərmiş, elmsiz insanı ruhsuz cisim kimi qiymətləndirmişdir. Elmə talib olanı isə alim hesab etmiş, amma özünü elmə malik biləni cahil kimi qələmə vermişdir. Hekayələrini oxuduqca məndə maarifçi, şair və pedaqoqun orijinal bir uşaq yazıçısı olması barədə əyani təsəvvür yarandı.
“Məktəb hekayələri”ndə “Məktəb nədir?” – sualına cavab axtarılır. “Məktəb bizim elm və maarifimizin vasitəsi, dünya və axirətimizin səadətinin səbəbidir. Elm və ədəb bir xəzinəyə bənzər ki, onun açarı məktəbdir. Məktəb cəhalət dərdinin dərmanı və mərifət bağının xiyabanıdır ki, həmişə cahilləri alim və divanələri aqil eylər. Məktəb bir cismə bənzər ki, onun ruhu müəllimdir”.
“Məktəbə gec gələn uşaq” hekayəsində məktəbə vaxtında gəlməyin vacibliyindən söhbət açılır və məktəbə gecikmək tənqid olunur. Böyük mütəfəkkirin bu qəbildən olan hekayələri elmə, bilikli və savadlı olmağa, məktəbin görmədiyimiz, bilmədiyimiz tərəflərini dərindən dərk etməyə biz şagirdlərdə maraq oyadır.

Ardını oxu...

QƏZETİN BUGÜNKÜ NÖMRƏSİ

4300111
Bu gün
Dünən
Bu həftə
Bu ay
Cəmi
1461
5670
12632
131469
4300111

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter