23 May 2017, Çərşənbə axşamı

 

  • 3-1.jpg
  • 3-2.jpg
  • 3-3.jpg
  • 3-4.jpg
  • 3-5.jpg
  • 3-6.jpg
  • 4-1.jpg
  • 4-2.jpg
  • 4-3.jpg
  • 4-4.jpg
  • 4-5.jpg
  • 4-6.jpg
  • 4-7.jpg
  • 4-8.jpg
  • 4-9.jpg
  • 4-10.jpg
  • 5-1.jpg
  • 5-2.jpg
  • 5-3.jpg
  • 5-4.jpg
  • 5-5.jpg
  • 5-6.jpg
  • 5-7.jpg
  • 5-8.jpg
  • 5-9.jpg
  • 5-10.jpg
  • 5-11.jpg
  • 5-12.jpg
  • 6-1.jpg
  • 6-2.jpg
  • 6-3.jpg
  • 6-4.jpg
  • 6-5.jpg
  • 6-6.jpg
  • 6-7.jpg
  • 6-8.jpg
  • 6-9.jpg
  • 6-10.jpg
  • 6-11.jpg
  • 6-12.jpg

ARXİV

May 2017
Be Ça Ç Ca C Ş B
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

 

 

LİNKLƏR

 

 

Tədbiri AMEA Naxçıvan Bölməsinin sədri, akademik İsmayıl Hacıyev açaraq iştirakçıları gündə­likdəki məsələlərlə tanış edib.
Sonra bölmənin Bioresurslar İnstitutunun Torpaq ehtiyatları laboratoriyasının rəhbəri, dosent Sahib Hacı­yevin “Naxçıvan Muxtar Respublikası torpaqlarının tədqiqi və mədəni-təbii bitkilərə yararlı torpaqların qiymətləndirilməsi” mövzusunda elmi məruzəsi dinlənilib. Sahib Hacı­yev ölkədə aqrar sektoru inkişaf etdirmək məqsədilə irimiqyaslı dövlət proqramlarının həyata keçirildiyini, bir sıra vacib dövlət sənədlərinin imzalandığını deyib.
Bildirib ki, aqrar sektorun inkişafında əsaslı rol oynayan torpaq ehtiyatlarından səmərəli istifadə etmək üçün yeni metodların köməyi ilə regionun torpaqları elmi əsaslarla öyrənilməyə başlanılıb. Tədqiqat işi Naxçıvan Muxtar Respublikası ərazisində 550 min 275 hektar sahəni əhatə edib və əkinəyararlı 162 min 391 hektar sahədə yem, taxıl, üzüm və tərəvəzaltı torpaqlar götürülüb. Torpaqların öyrənilməsi məqsədilə müəyyən edilən istiqamətlər üzrə 150-dən çox ekspedisiyaya gedilib.

Ardını oxu...

Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyi və Naxçıvan Muxtar Respublikası İnternet və Yeni Texnologiyaların Tədrisi Mərkəzinin birgə təşkilatçılığı ilə muxtar respublika üzrə ümumtəhsil məktəblərinin şagirdləri arasında kompüter bilikləri müsabiqəsi keçirilib.
Ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin anadan olmasının 94-cü ildönümü ilə əlaqədar İnternet və Yeni Texnologiyaların Tədrisi Mərkəzində keçirilən müsabiqədə muxtar respublikanın şəhər və rayon məktəbləri üzrə 16 şagird iştirak edib.
Əvvəlcə mərkəzin direktoru Vüqar Rəsulov, direktor müavini Nəriman Sadıxov və Təhsil Nazirliyinin əməkdaşı Anar Mirzəyev müsabiqənin məqsəd və vəzifələrindən danışıblar. Çıxışlarda bildirilib ki, müsabiqənin təşkilində əsas məqsəd uşaq və gənclərin informasiya-kommunikasiya texnologiyalarına marağının və biliklərinin artırılması, onların istedadlarının aşkara çıxarılması, asudə vaxtlarının səmərəli təşkilindən ibarətdir.
Müsabiqədə şagirdlərə “Windows”, “Word”, “Excel” proqramları və internet şəbəkəsinə dair test sualları təqdim olunub.
Sonda münsiflər tərəfindən müsabiqənin qalibləri müəyyənləşdirilib. Beləliklə, I yerə Culfa rayon Yaycı kənd 1 nömrəli tam orta məktəbin 10-cu sinif şagirdi Elgün Hüseynli, II yerə Naxçıvan şəhər 11 nömrəli tam orta məktəbin 7-ci sinif şagirdi Cavid Əliyev, III yerə isə Naxçıvan şəhər 1 nömrəli tam orta məktəbin 9-cu sinif şagirdi Rəbbi Səfərli və Ordubad rayon internat məktəbinin 11-ci sinif şagirdi Hüseyn Abdullabəyli layiq görülüblər. Qaliblər diplom, fəxri fərman və qiymətli hədiyyələrlə mükafatlandırılıb.
Müsabiqədə həvəsləndirici yerləri tutan şagirdlərə isə genişzolaqlı internet kartları hədiyyə olunub.

Gülcamal TAHİROVA

Hər iki təhsil müəssisəsinə qəbul imtahanları mayın 21-də “İstedad-XXI əsr” kursları tərəfindən Naxçıvan Dövlət Texniki Kollecinin inzibati binasında keçirilib. Test formasında, mərkəzləşmiş qaydada keçirilən imtahanlarda hər bir iştirakçıya 100 sual təqdim olunub, sualların cavablandırılmasına 2 saat 30 dəqiqə vaxt ayrılıb.
Nəticələr imtahan keçirildikdən 3 gün sonra www.istedad21.com internet saytında açıqlanacaq. Hər iki liseyə daxil olmaq üçün sənəd verən və imtahanda yüksək nəticə göstərən ilk 60 nəfər məktəbin şagirdləri sırasına qəbul ediləcəkdir.
Qeyd edək ki, 2017-2018-ci tədris ili üçün Naxçıvan Qızlar Liseyi və Şərur Şəhər Fizika-Riyaziyyat Təmayüllü Liseyə sənəd qəbulu hər iki təhsil ocağında bu il aprelin 1-dən mayın 5-dək aparılıb. Muxtar respublikanın şəhər və rayonlarından bu müəssisələrdə təhsilini davam etdirmək istəyən cari ildə VI sinifdə oxuyan 379 oğlan şagird Şərur Şəhər Fizika-Riyaziyyat Təmayüllü Liseyə, IV sinifdə oxuyan 159 qız şagird isə Naxçıvan Qızlar Liseyinə sənədlərini təqdim ediblər.

Xəbərlər şöbəsi

AMEA Naxçıvan Bölməsinin Bioresurslar İnstitutunda 22 may – Beynəlxalq Biomüxtəliflik Günü ilə əlaqədar elmi konfrans keçirilib.
Naxçıvan Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyi, Naxçıvan Dövlət Universitetinin Təbiətşünaslıq və kənd təsərrüfatı fakültəsi ilə birgə keçirilən tədbiri bölmənin Bioresurslar İnstitutunun direktoru, akademik Tariyel Talıbov açıb. Akademik biomüxtəlifliyin mövcud vəziyyəti barədə danışıb, ölkədə bioloji müxtəlifliyin qorunması istiqamətində görülən işlərdən, həyata keçirilən tədbirlərdən, bölmənin Bioresurslar İnstitutunun apardığı tədqiqatlardan ətraflı bəhs edib.
Sonra institutun Meyvə, tərəvəz və üzümçülük laboratoriyasının rəhbəri, dosent Varis Quliyevin “Naxçıvan Muxtar Respublikasının meyvə və giləmeyvə bitkilərinin biomüxtəlifliyinin ərzaq təhlükəsizliyinin təminatında rolu”, Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyinin şöbə müdiri Şövqi Əliyevin “Naxçıvan Muxtar Respublikasında biomüxtəlifliyin qorunması”, Naxçıvan Dövlət Universitetinin Təbiətşünaslıq və kənd təsərrüfatı fakültəsinin dekan müavini, dosent Hilal Qasımovun “Naxçıvan Muxtar Respublikasının biomüxtəlifliyində yabanı tərəvəz bitkilərinin rolu” mövzusunda məruzələri dinlənilib.
Daha sonra Bioresurslar İnstitutunun Bitki sistematikası şöbəsinin müdiri, professor Əliyar İbrahimov, dosent İsmayıl Məmmədov, dosent Ənvər İbrahimov, Zooloji tədqiqatlar şöbəsinin müdiri, dosent Akif Bayramov və Torpaq ehtiyatları laboratoriyasının müdiri Sahib Hacıyev çıxış edərək Naxçıvan Muxtar Respublikasında biomüxtəlifliyin qorunması istiqamətində görülən işlərdən söz açıblar.

AMEA Naxçıvan Bölməsinin İnformasiya şöbəsi

Gənc müəllimlər bu adı həmişə uca tuturlar

Hər bir ölkənin inkişafı, müstəqilliyinin möhkəmləndirilməsi və  dövlətçiliyinin gücləndirilməsi birbaşa gələcəyin etibarlı təminatı olan kadr hazırlığından asılıdır. Məhz buna görə də bu gün Azərbaycanda gənc kadrların hazırlanmasına, onların işlə təmin olunmasına xüsusi diqqət yetirilir. 

Ulu öndər Heydər Əliyev həmişə gənc nəslə böyük ümidlər bəsləyib, gənclərlə görüşlərində, mötəbər tədbirlərdəki çıxışlarında bildirib ki, Azərbaycanın gələcəyi olan gənc­lərin hərtərəfli yetişdirilməsi, təhsil alması ən vacib və zəruri məsələlər sırasındadır. Bu işdə təhsil ocaqlarının və müəllimlərin də üzərinə böyük vəzifələr düşür. Ulu öndər Heydər Əliyev çıxışlarında bu peşə sahiblərinə daim yüksək qiymət verib. O deyib: “Mən dünyada müəllimdən yüksək ad tanımıram. Bizim hər birimiz elmi dərəcəmizdən, biliyimizdən, təhsil səviyyəmizdən asılı olmayaraq bütün nailiyyətlərimizə görə məktəbə, müəllimə borcluyuq”.
Müəllimlər şagirdlərin dərin və hərtərəfli təhsil almaları, yaşadıqları dövrün problemlərindən baş çıxarmaları üçün bütün bilik və bacarıqlarını sərf edirlər. Valideynlə bərabər, bəlkə də, ondan daha çox, uşağın hər cür şıltaqlığına, əziyyətinə dözmək, kədəri ilə kədərlənib, sevinci ilə sevinmək müəllimlərin üzərinə düşən böyük məsuliyyətdir. Müəllim hər bir hərəkəti ilə örnək təşkil edir, onun biliyi, təcrübəsi şagirdin yaxşı təhsil almasında əsaslı rol oynayır. Belə müəllimlərdən biri də Sədərək kənd 1 nömrəli tam orta məktəbin tarix müəllimi Vurğun Əsgərlidir.
Vurğun Əsgərli 1995-ci ildə Şərur rayonunun Çərçiboğan kəndində dünyaya göz açıb. O, orta məktəbdə təhsil aldığı müddətdə şagirdlər arasında seçilib, keçirilən müxtəlif olimpiadalarda, viktorinalarda, digər bilik yarışmalarında iştirak edərək yaxşı nəticələr qazanıb. Ali məktəblərə qəbul imtahanında Vurğun 500-dən yuxarı bal toplayaraq Bakı Dövlət Universitetinə qəbul olunub. İmtahanda yüksək nəticə göstərdiyinə görə Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisinin Sədri cənab Vasif Talıbov tərəfindən ­mükafatlandırılıb.

Ardını oxu...

QƏZETİN BUGÜNKÜ NÖMRƏSİ

2425140
Bu gün
Dünən
Bu həftə
Bu ay
Cəmi
11316
15389
26705
364703
2425140

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter